SNYGGA BIKINIS


Den här heta bikinin kommer från h&m. Själv vill jag ha den gula men jag visste inte att det fanns i denna färg. Jätte söt och jag blir sugen på något sött bara jag ser på denna bild. Jag måste ändå åka köpa en ny bikini till Turkiet. Den kommer nog inte att finnas i Kristianstad men man kan alltid hoppas. Den gula tror jag är slutsåld i Kristianstad och i de flesta butikerna, dels för att den är populär och allt gult är så otroligt snyggt till bränna! Sen är de också billiga, "bara" 50:- per del, de flesta andra brukar kosta vid minst 70:- per del.

Kommentarer
Postat av: natasha

skit söta!

gillar också dom gula :D

2011-05-27 @ 21:50:56
URL: http://asiatpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0