TURKIET DAG 3

Merhaba! ("Hej" på turkiska). Nu har jag tagit lite outfits bilder från dessa dagar jag har varit här, de bilderna kommer upp snart så håll utkik ;). Idag har jag bara stekt i solen och badat i poolen. Typ det enda vi gör här men det är skönt till max! Igår kväll (därav ingen bloggning) var det en show på hotellet som var riktigt grymt, jag har även filmat så det kanske blir en video som dyker upp i veckan. Efter showen gick vi vidare till ett "disco" som också var här på hotellet, det var faktiskt ganska kul. Det var nästan ingen där så vi gick upp och dansa. Vi drog hem vid ett, det slutade även då. Sen var det bara att sova.

Ikväll ska vi fira min pappa som fyllt femtiö år. Han gjorde det i november men vi firar han nu, deet är även därför vi är på denna resa. Vi ska äta italiensk á la carter (tror jag att det stavas), om det inte finns bord ska vi göra det imorgon. Det kommer att sitta fint i magen, vi har bara ätit buffé hela tiden, frukost, lunch och middag men jag måste säga att buffén är riktigt god, det är hur mycket som helst man kan välja på och det är från kyckling till kött, frukt till bröd, pommes till dessert. Ja, allt möjligt! Förutom bacon på morgonen...

Nej, nu ska jag sluta babbla men kom tillbaks snart och cheka in mina outfits ;) Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0