TURKIET DAG 1

Hejsan! Har du det bra? Själv har jag det toppen! Vi ska snart äta middag här på hotellet och fira morsdag även om inte min kära mor är här. Men farmor, min farbrors fru och pappas tjej är mödrar så vi ska fira dom. Dagen har jag spenderat vid poolen. Där solade jag, brände mig lite, och badade. Jag har även gått lite på stranden men den var inte så fin som jag trodde så vi kommer nog bara vara vid poolen eller på "vatten landet" som hotellet har.
Vi kom hit igår lite innan ett. Luften var fuktig och varm och det kändes verkligen som utlandet. Tänk fyra år sedan, så nu är jag jätte glad! Internet har inte fungerat på min data men jag ska försöka senare och då får ni ta del av mina foton (kanske).
Nu i veckan blir det nog bara ett inlägg vilket kommer upp på kvällen. Jag vill inte hela tiden tänka på att blogga och jag vill njuta av det här! Så deal with it ;) Men nu ska vi dra, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0