THE RAIN WAS FALLING

Som ni kanske har märkt blev det ändrade planer. Vi skulle inte kunna komma hem från Elvira igår, så istället fick vi sova över där. Därav ingen bloggning :) Vi sovde i deras garage men egentligen skulle vi tälta ute på en lekplats men det verkligen SPÖ regnade, mysigt det också. Vi kollade på filmen The Proposal, ganska bra film, jag har sett den några gånger innan så den var inte lika bra. Maten och tårtan var iallafall god! Vi fick grillad kyckling med klyftpotatis, majskolvar och sallad och tårtan bestod av grädde, jordgubbar och maräng botten. Mumsmums! 


Imorse vaknade vi ungefär vid tio, inte med så mycket sömn, och då stack vi till stallet. Elvira skulle rida, på stallet såg jag så mycket fint som jag ville fota men jag glömde att ta med kameran. Typiskt, hästarna var så söta!


Jag har precis målat mina naglar, röd fick det bli idag. Senast hade jag orange och den köpte jag på h&m när jag var i Stockholm, bara 10:- och den var bra, älskar den färgen. Jaja, snart ska kanske jag och pappa gå över till Albin en liten stund, det var ett tag sedan sist. Annars vet jag inte vad jag ska göra, kanske ta en dusch sedan fixa massa tidsinställda inlägg till nästa vecka! Jag ska också utse vinnarna till bloggsvar ikväll så var med och tävla!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0