THE LAZY SONG

Hejsan hoppsan! Jag ska bara vara hemma en liten stund innan jag sticker igen. Jag ska in till stan och hämta lite saker hemma hos mamma, bland annat min skolavslutnings klänning. Ändå när jag är i stan ska jag passa på att köpa mig någon bikini underdel. Innan jag kom hem åt jag och min söta kompis Clara glass på Ottos, lika gott varje gång!

När jag kommer hem efter stan ska Elvira hänga med. Hon ska sova hos mig i natt för ja... Det kommer nog inte att bli så mycket bloggning för vi måste bli klara med ett arbete som ska redovisas imorgon. Vi ska ha ritat av varje millimeter på tre vinklar av ett verktyg (vilket jag är klar med) sedan ska man också skriva om verktyget. Och det har jag inte ens börjat på. Not so good. Sen hoppas jag också att jag kan installera skvian för min nya kamera, då kan jag äntligen ladda in bilder till datan :)

Nej men nu måste jag göra mig iordning, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0