MAX IT!

Jag kände att jag var tvungen att skriva ett inlägg. Hela blogg världen är typ död, ingen uppdaterar... Haha. Snart ska jag och Elvira gå ut lite, hon är väldigt hyper kan jag säga. Därför måste jag gå ut och rastar henne :D haha, torr humor, hehe.

Idag var jag på en liten runda i stan och då köpte jag (mina efterlängtade) bikinis. Väldigt nöjd. Det är en svart och en gul underdel från h&m :) Jag köpte också en klänning, av det presentkortet jag fick av farmor. Sen hämtade jag också min skolavslutnings klänning hos mamma, fiin fiin. Det är en svart maxi klänning (lång klänning).

Men nu ska vi dra. Det kommer något inlägg senare (tror jag).

Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

-Vad roigt det gör jag med men ska resa så jag slutar två dagar tidigare! När ska du till Turkiet?? :)

2011-05-26 @ 20:52:12
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0