LUCKY YOU, LUCKY ME

Tjingeling! Jag har ätit lite mat nu och fy vad gott det va. Jag stack ju till skolan igen och där skulle vi vara 15.30 så jag hann inte att vara hemma så mycket. Jag hann inte ens att göra en macka eller något att ta med mig. Vi slutade vid ungefär 21.15 och man var igång hela kvällen. Om någon undrar och har missat det så hade vi en middag till våra föräldrar, det blev väldigt lyckat och hela kvällen var rolig :)

Nu ska jag tvinga ner mig till sängs, jag är jätte trött men först måste jag kika in på några bloggar. Btw, jag läste ut Elsas Värld igår och i slutet står det att en 3:a ska komma och det hoppas jag verkligen :D hehe... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0