I`M SO TIRED I SLEEP IN HEAVEN

Okej, nu sitter jag bara och segar framför datan. Jag har inte så mycket mer att göra nu och jag väntar på att klockan ska ticka sig fram till 00-01, det är då vi kör här hemmifrån. Jag måste även duscha men jag tar mig inte lusten att göra det...

Har ni läst LisaPlace´s blogg? jag gjorde det precis, för ca. andra gången, och jag måste bara säga en sak. Skit grym blogg! Snygga ooch coola bilder, mycket mode och hon skriver på ett roligt sätt. Inte så rakt och "svenskt", om ni fattar?! Ett plus är att hon är så otroligt söt!

Nej, nu ska jag ta tag i grejen och hoppa in i duschen eller kanske till och med i ett bad. Får se vad jag orkar. Jaja, jag hoppas om jag  oorkar att ni ska få ett mode kollage senare. Hej svejs och vi ses i badet, skoja :D (jag är trött...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0