iHOLA!

Tja bloggen! Back on track again (haha, skojar) ;) I natt ska jag sova hos min kära fader. Jag var på en show tidigare som min lillebrors klass hade. Det var väldigt roligt att se! Skrattade skit mycket med min kompis Annie som satt bredvid mig. Jag tänkte bara hålla er uppdaterad med att säga att jag har fått en ny data. Pappa fick den från sitt jobb och nu är den min. Den förra jag hade var ändå som en tegelsten så det var på tiden ;) hehe... Ni kommer att få bilder sen.

Tidigare idag var jag med en kompis, vi gjorde inte så mycket. Åt pannkakor och var ute på deras trädgård. Det var ett tag sedan vi var så det var roligt :)♥

Nu ska jag göra några få uppgifter i matten, jag har prov imorgon så wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0