I SAID HELLO

Hem Ljuva Hem Internet Ljuva Internet. Äntligen har jag internet! Jag märker hur mycket statistiken sjunker när man inte kan blogga. Men nu är jag igång igen :D hähä. Jag har varit hos mamma tills idag för pappa har varit borta, men nu är jag hos pappa tills måndag och sedan blir det mamma igen. Sen när jag kommer hem till pappa igen sticker jag till TURKIET!!! (kan inte fatta det) på lördagen. Jag kan verkligen inte fatta att jag ska dit. Senast jag var utomlands var maj 2007 när jag var på Mallorca med min släkt, samma släkt som denna gången :)

Jag har precis kommit hem från skolan. Helt okej dag... Vid sex idag ska jag på ett möte i skolan, vi ska ju på klassresa till Götet (Göteborg), vi kommer få information och sånt. Längtar dit. Synd bara att jag inte åker karuseller, vi ska vara på Liseberg en hel dag. Roligt för mig! :D not...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0