♥ FOTORUNDA ♥

Nu har jag varit ute på min första fotorunda med min nya kamera. Kameran tar jätte bra bilder men det kommer att ta ett tag till, till att jag blir "kompis" med kameran, det kan ta ett år eller mer. Men det känns iallafall skönt att ha en "riktig" kamera. Jag älskar att fotografera och det blir inte rätt känsla, tycker jag, med en digitalkamera. 


Nu ska jag ta mig något att äta, sedan blir det matte och sen vet jag inte, förmodligen datan... Eller kommer jag att bänka mig framför tv, eller kanske hålla på med kameran. Får se vad jag väljer.

Va med och tävla, du vinner en länk och tävlingen avslutas senare idag. Lycka till!♥ HÄR hittar du till tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0