ELSAS VÄRLD, IN MY ♥

Jag har kollat på ett avsnitt av SuperStylisten Jonas, nu ska jag bara komma upp ur sängen bege mig till badrummet och borsta tänderna. Sedan måste jag också orka ta på mig pyjamas. Jag är hur trött som helst så jag får se om jag läser. Jag måste bara säga att jag har ändrat mig, Elsas Värld är den bästa boken ever!! Jag kan knappt sluta läsa den när jag väl har satt igång. Den är hundra gånger bättre än Elsas Mode. Jag har bara ca 70 sidor kvar att läsa (tror jag att det var). Jag kommer gråta den dagen boken är slut :( Jaja, godnatt på er!♥

Kommentarer
Postat av: maja Hansson

hoppas du avslutar tävlingen på söndag för jag kan inte vänta!!

2011-05-13 @ 15:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0