DUKTIG CHEY!

Jag håller forfarande på att packa. Det tar lite tid det. Men jag har också testat lite kläder. Jag tog typ fram lite mer än min halva garderob på sängen men självklart kan får jag inte ha med så mycket för "bara" en vecka så nu har en tredjedel åkt tillbaka till garderoben igen. Jag håller även på att ladda batterierna till kameran och sen letar jag fram lite grejer som jag inte hittar men vill ha :) Jag är snart klar, jag ska bara packa ner allt i väskan och ta fram underkläder.

Snart hoppas jag att det är mat! Jag är typ as hungrig! Ni vet när man packar, det tar på krafter ;) haha... (överlägsen röst) Torr humor ni vet :D

Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

- jag åker den 11 Juni!! Och jag kan inte VÄNTA!!!<3

2011-05-27 @ 19:02:26
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0