STATIV


Det här är mitt lilla stativ. Jag fick det när jag fick min kamera och det var på min födelsedag. Det är ett väldigt bra stativ om man inte har ett stort, som jag vill ha. Stativet står prydligt i mitt fönster hos pappa.

Man kan dra ut benen på stativet och då blir den lite större. Det är väldigt smart. Ett av benen som man drar ut är lite löst på mitt :/ Inte så bra men den blir fast om jag vrider ett halvt varv på det, hehe.

Man snurrar fast kameran på "skruven". Man kan vrida och snurra på den lilla saker som ser ut som en satellit på bilden ;) Detta stativet kan man ställa på föremål så att kamera kommer högre upp om man ska ta en bild med förutlösaren (stavning?). Pappa köpte denna på ElGiganten tor jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0