SORRY

Igår var jag i stan med Mathilde efter skolan och kvart i sex hade vi dansträning. Sen när jag kom hem kunde jag inte sätta på datan för farfar hade målat mitt rum och allt låg i mitten av rummet. Men nu har vi satt dit alla möbler där dom ska vara, det är bara tavlan, speglen och en lampa som ska skruvas upp. Jag ska också köpa lite nya saker som kommer att befinna sig i mitt rum men det blir inte förens om några veckor.

När jag var i stan köpte jag ett linne som var ett riktigt kap; bara 40 kronor (rea) och en tröja som det också var 50% på, det blev ett nagellack och mascara också. Mathilde köpte likadant plus några andra grejer som jag också vill ha. Bilder kommer senare när jag har tagit kort på sakerna ;)

Snart ska jag äta och sen blir det en dusch och lite läxor. Btw, idag hade vi studiedag. Besök Mathildes blogg: http://mathildelinde.blogg.se  


Kommentarer
Postat av: Mathilde

hehe, tog en tid! :D Aw tack så mycket ;) klart ni ska kolla in min!! ;p

2011-03-17 @ 18:34:07
URL: http://mathildelinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0