NYA TESTAMENTET

Jag har varit hemma en stund nu. Annars gör jag inget mer speciellt än att lyssna på en låt (White Light Moment-Tove Styrke) och väntar på farmors kanelbullar från ungen ;) mmmmmmmmmums.....

Idag kommer pappa hem (han har varit borta hela veckan därför har farmor och farfar varit här). Så istället för att åka hem till mamma idag så gör jag det imorgon. Skolan idag har varit helt okej, jag var trött på morgonen men sen den sista timmen var jag väldigt hyper ;) hehe... Idag på morgonen (i skolan) var det några som berättade om Biblen och Nya Testamentet och den tanten (?) som pratade hade en skit rolig röst så jag och mina kompisar skratta väldigt mycket (inte snällt...vi vet... :D) sen fick man hem Nya Testamentet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0