//NO BATTERY//

Det finns så otroligt många saker som jag vill ha! Snart får jag panik, åhhh! Jag har hittat skitsnygga saker från Monki och H&M. Som tur är ska jag kanske till Malmö på fredag, då åker jag och pappa dit. Det blir nya saker till rummet och lite nya kläder ;) Om vi inte åker nu på fredag blir det på påsklovet (v.16) och så länge orkar jag inte vänta, hehe. Jag har också fått ett presentkort på Lindex av min farmor och där kommer jag nog att köpa en efterlängtad parfym.

Om en helt annan sak - Mitt batteri på min kamera är slut, därför kan jag inte lägga in bilderna på datan. Bilder m.m kommer upp lite senare för nu är batteriet på laddning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0