MITT RUM HOS MAMMI


Det här är mitt rum hos mamma. På översta bilden till vänster (den med två dörrar), det är den dörren med väskor m.m på som är den dörren jag går igenom. Den andra dörren går till min systers rum ;) Det var inte så länge sedan som jag möblerade om...

Såhär ser det ut på/vid en av mina fönster. Det är mitt smycke och smink ställe. Den blåa krämen är till för torrt ansikte och den är riktigt bra! Och den krämen som är under är bodylotion, det är oliv doft och den luktar goooott!Ni ser också som sagt smink och smycken, hos pappa har jag mycket mer smycken och mer nagellack. På den översta bilden av dessa två på mitt fönster, kolla på min nescesär så ser ni en Hello Kitty klubba :P haha. Jag fick den av min mamma sen när hon var i U.S.A ;)

Texten hängde inte ihop så mycket, hähä,men jag hoppas ni förstod...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0