I LOVE CONVERSE

I love Converse

Dom röda låga conversen tycker jag är riktigt coola. Dom passar till tjejigt men också lite coolare stil. Här har jag tagit conversen i fokus och sen tagit lite plagg som hade gjort en riktig snygg outfit! Tillexempel dom blommiga shortsen från H&M, svarta t-shirten och en svart väska till skorna hade blivit en mer tjejig outfit men sjukt snygg! Ett par shorts, slapp t-shirt eller skjorta, en väska och conversen hade blivit en mer cool/skejt outfit, själv hade jag kunnat ha på mig båda exemplen. Man kan också ha ett par långa jeans, slapp t-shirt, med eller utan skinnjacka och en stor svart väska + skorna. Det hade blivit en het outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0