HÄRMA KÄNDISEN


Vill du ha likadana coola kläder som Ashley Olsen men på ett budget pris? Då ska du läsa detta inlägget ;) Kläderna kommer från affärer som H&M, BikBok m.m. Det här är min nya kategori -Härma kändisen.

Tröja - H&M -149:-
Shorts - BikBok -299:-
Väska - Åhléns -299:-
Sandaler - H&M -99:-
Headband - BikBok -49:-
Solglasögon - H&M -49,50:-
Halsband - H&M -69,50:-
Ring - H&M -49,50:-
Skärp - H&M -129:-

Personligen tycker jag att Ashley Olsen har en kickass grym klädstil. Hon inspireras med hennes kläder, olika solglasögon, stora väskor och coolt slarvigt hår. Plaggen som jag har matchat kostar under 300 kronor så nu kan du kopiera henne på möjliga billiga sätt. Jag lade till lite accessoarer så att outfiten fick lite mer liv i sig. Du kan själv matcha vilka smycken du vill.
____________________________________________________________________________________________
Härma kändisen är min nya kategori, då och då blir det inlägg här ;) Skriv en kommentar om du har ett önskemål på en kändis som du själv vill ha likadana kläder som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0