FOTORUNDA

Jag kom precis hem, jag har varit ute på en fotorunda på stranden. Det blev många fina bilder och som vanligt blev det mycket bilder på löv och träd men idag blev det också på snäckor. Bilderna kommer upp lite senare, jag måste redigera och fixa lite. Under nästa vecka (v.12) kommer jag att fixa tidsinställa inlägg på t.ex foton jag tog igår. Det blir ungefär två inlägg varje dag. Ett vid halv fyra och ett klockan sju ;) hehe... 

Jag har inte gjort mina läxor än men innan jag gör dom ska jag och min lillebror leka med Albin. Det blir inget inlägg förens jag har kommit hem.


Kommentarer
Postat av: ELIN- mode & vardag

-ja såklart!



:DDD

kram.

2011-03-19 @ 18:16:26
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0