TRÅKIG RUBRIK

Tjingeling dudes!

Igår blev det spontana planer, det började med att vi (jag, Clara och Mathilde) ville göra ett spratt på min syster när hon sover och det kräver ju att vi sover över ;) Sen blev det vidare med att jag sa att vi skulle sova på Claras studsmatta men det var ingen sugen på så det blev tältning på Claras trädgård :D Vi visste inte direkt att det skulle spöregna hela natten men det klarade vi av så duktiga som vi är :)

Natten var rolig men det blev inte så mycket sömn, men det va det värt ;) Och "imorse" skulle vi kolla på Fredagen den 13:de men skulle jag till Malmö med min syster så jag kunde inte se filmen.

Tanken var alltså att jag skulle till Malmö men så långt kom vi inte, vi kom till Kristanstad och missade tåget vid halv fyra och nästa skulle gå en timme efter så vi sket i det. Istället gick vi runt på stan här hemma. det blev inget köp men jag ska till Malmö snart ändå :) Jag har spanat på lite många grejer som jag VILL HA!

Nej, nu ska jag fota "dagens outfit" och sen äta så vi hörs senare!

p.s Jag har märkt att jag bara lyssnar på svensk musik nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0