STUDENT FIRANDE

Tjenamåss! Äntligen hemma hos pappa där det finns internet. Idag har jag bara tittat på tv och kommit hem till pappa. Jaaaaaooo, vad gjorde man igår då? Jo, direkt efter skolan shoppade jag lite på rean. Det blev ett linne från Aima och ansiktsmask och body lotion från Lindex. Jag hade presentkort på båda ställena ;) Efter det fick jag skynda mig att fixa mig, jag skulle på några studenter i Åhus. Jag glömde att ta kort på outfiten men jag hade på mig en svart långklänning och en jeansjacka över det, jag matchade med marinblå låga converse och utsläppt hår. Under hela kvällen hade jag jätte roligt så det va lyckat! :)

Nu ska jag fota lite nya grejer, jag har inte visat än det jag köpte i Turkiet eller mina nya bikini underdelar från h&m, så det ska jag sätta igång med. Ni får fler inlägg senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0