SOMMARLOV

Så, nu är jag hemma från en trevlig och rolig kväll med tjejerna! Vi grillade hamburgare/korvar och senare grillade vi marshmellows (stavning?), riktigt gott. Men under tiden vi hållde på att grilla våra marshmellows sloknade vår eld så då var det bara att sätta igång med att hämta pinnar, stenar och tång till att göra en egen ;) Det blev som en liten majbrasa och där blev marshmellowsen ännu godare, helt perfekt!

Nu luktar jag rök, efter brasan, så jag måste ta en snabb dusch och sedan äta grillad kyckling som min pappa har sparat till mig, efter det ska jag bara lägga mig i min (sköna) säng. Jag måste upp ganska tidigt imorgon för pappa ska köra oss till mamma, alltså halv tio på morgonen för han måste på något möte. Man bara schysst... Det är bara för man kan inte betala med cash på bussen längre och det suger b*js!

Skolavslutningen idag var väl helt okej, det var lite muligt och nästan direkt efter att vi slutat så började det regna, så typiskt skolavslutning! Igår kväll hade jag världens panik, det jag testade och skulle ha på mig idag såg bara helt konstigt och fult ut, så liiiiite mycket panik där!! Men det löste sig imorse som tur va :) Bild kommer ni få senare.

Jag ville bara säga godnatt så hörs vi vecka 26 och då hoppas jag att sommaren har börjat på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0