SOFIS MODE

Idag har jag hängt med några 1-4 åriga :) Jag gick alltså över till söta Albin och Hilda och där var det fler barn, tröttsamt men roligt! Men innan jag gick ditt var jag och handlade med pappa, jag köpte lite grejer till imorgon, mer om det sen, jag köpte också tidningen Sofis Mode. Jag har spanat på den tidningen hur länge som helst och när jag väl ska köpa den är den slut :( Men idag slog jag till, bara ynka 15 spänn!

Nu ska jag kika runt på lite bloggar och sedan sätta igång med att packa och laga mat m.m. Jag ska till Göteborg med klassen. Vi ska åka dit imorgon sen åker vi hem igen på onsdag. Vi ska åka buss dit och buss hem, lite drygt men det tar inte så lång tid, cirka 3-4 timmar tror jag att det va. På tisdagen ska vi vara på Liseberg hela dagen sen på onsdagen ska vi åka paddan genom Göteborg sedan blir det fritt i typ två timmar, efter det blir det Universeum. Ska bli roligt!

Det kommer inte att bli någon uppdatering och resten av veckan ska jag hem till mamsen och veckan efter det blir det att vara hos mamma igen. Alltså ingen bloggning på typ 100 år :( buhu... Men får se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0