MATHILDE

Är hemma hos Mathilde nu [länk]. Vi har varit hos henne och ätit kladdig kladdkaka med jordgubbar och grädde, mums! Vi satt ute, åt det och pratade i två timmar, väldigt trevligt :) Idag har det varit den sista skoladagen, eller ja, egentligen städade vi hela dagen. Inte det roligaste avslutet men vi fick glass! Imorgon är det alltså skolavslutning för min del och ni kommer att få bilder från det imorgon. Efter vi har slutat ska jag och några vänner i min klass till stranden och fika och grilla. Väldigt mysigt, trevligt och roligt. Där kommer vi att spendera resten av kvällen så det kommer inte att bli någon uppdatering. Men det får ni stå ut med :)

Som avslut på detta inlägg ska ni få en bild på mig och Mathilde. http://mathildelinde.blogg.se
Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0