HEMMA.

Nu är man äntligen hemma och det känns konstigt. Man är så van med frukosten där så nu när man ska äta hemma är det inte gott. Jag saknar de perfekta pannkakorna med nutella, annanas juicen, melon slushen (stavning?) och allt som man bara kunde plocka. Sen bara att lägga sig och sola och bada. Damn vad jag saknar det stället redan! Det känndes som att jag va där hur länge som helst men att det ändå gick så snabbt, buhu.

Menmen, nu får jag tänka på att jag ska till Göteborg med klassen på tisdag och sedan att det bara är en vecka kvar av skolan. Sedan är det sommarlov!! Wihooo! typ...

Nej, nu ska jag dra igång med att packa upp, ringa några friends och sedan duscha och klä på mig. Sedan får jag se hur dagen blir. Hejdå så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0