GOODMORNING SUNSHINES

Igår va jag med några kompisar, vi va mest i hamnen och gjorde inte så mycket men alla hade mycket energi så det va ändå skoj :) Sen vid halv elva va alla tvungna att vara hemma, förutom jag, så det va lite tråkigt. Natten va fortfarande ung om ni förstår vad jag menar ;) Skämt å sido men det va lite tråkigt. Som tur va regnade inget förutom en liten stänk innan jag stack iväg.

Inatt sov jag i 11 timmar (!), riktigt skönt. Jag lade mig vid två inatt och vakna klockan ett så det är väll 11 timmar? Whatever. Idag har jag inga speciella planer, det blir väll datan och fixa lite mer i bloggdesignen och sen vid fem ska vi snabbt över till grannarna. Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0