EN ROLIG DAG.

Jag har varit hemma ett bra tag nu, ungefär klockan tio kom jag hem från Molly. Direkt när jag kom hem åt jag och sedan bänkade jag mig framför datan! Under tiden jag har suttit här har jag rensat lite i min garderob men också hållt på att somna så jag borde nog gå och lägga mig, men först -ta bort en hel hög med kläder från min säng. Annars har det inte hänt så mycket mer, har haft tv:n i bakgrunden, Slumdog Millionare var på på tv4 men jag var inte så särsklit insatt i det.

Först cyklade jag hem till Molly (som har flyttat), vi åt lite och sedan provade Molly kläder och under tiden gottade jag i mig pringles och milky way (mums!). Sen drog vi ut och fotade lite, då mötte vi våra kompisar Anna och Mathilde, så då blev det ju prat med dom ganska länge. Efter dom hade stuckit gick jag och Molly ner till stranden och tog massa kort som kommer att komma upp i bloggen imorgon (I guess..). Tiden gick så himmla snabbt!

Nu ska jag dra mig till sängs (haha...) men först borsta tänderna och ja, allt det vanliga. Sov sött och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0