EN DAG.

I´m back, eller ja, iallafall för denna vecka ;) På ett tidigare inlägg skrev jag att jag skulle vara tillbaka v. 26 men jag menade självklart v. 25 (vilket är denna vecka). Sommaren har inte börjat här nere, som jag hade trott. Det regnar och är inte varmt, vart tog den varma solen och bikinisarna vägen som fanns för några veckor sedan? Jag går för tusan i jeans, koftor och jackor jag såg till och med en tjej på stan som använde sin dunjacka... Kan inte solen komma fram nu? Jag vill kunna ligga och sola på stranden och bada i havet vilket man brukar kunna göra nu. Menmen...

Idag har jag inga speciella planer utan jag kommer nog att bara sitta på datan och ladda över bilder från kameran så då kommer ni att få lite outfits bilder och jag kommer nog att börja med en ny bloggdesign, som behövs! Vi hörs, ciáo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0