FÖRSTA DOPPET

Har precis tagit mig upp från fotöljen efter att tittat lite på American Pie på kanal6. Redan sett den hundra gånger så tänkte sätta mig vid datan ett litet tag istället.

Dagen började jag med en joggingrunda, vilket jag har gjort för tredje gången denna vecka. Jag springer två kilometer på tio minuter vilket jag är stolt över! :) Efter det gick de flesta i min släkt ner till Bettnesstrand och där gjorde jag årets första dopp. Efter någon timme cykla vi tillbaka hem till farmor och farfar och där badade jag ytterliggare en gång. Sen hade självklart farmor bakat så då stoppade jag i mig två feta sockerkaks bitar med glasyr och strössel på (så himla gott!).

Imorgon vid halv tio (på morgonen) ska vi åka in till stan. Det blir shopping shopping shopping! Ni kommer att få se det jag har köpt en annan gång. Men nu ska jag försöka lägga mig och läsa en bok, men först, borstatänderna. Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0