.

Hej! Jag va alldeles för trött och hade alldeles för mycket huvudvärk för att orka fixa tidsinställda inlägg, alltså har det blivit en liten "bloggpaus" i nästan två veckor. Jag har inte haft något internet men jag har faktiskt saknat att blogga.

Jag har inte hittat på så mycket, kom ju hem från farmor och farfar och direkt där på hade jag uppvisning. Pinsamt men det gick väll hyffsat skulle jag säga. Jag har varit i Malmö med min syster och hennes pojkvän, det blev inte så mycket köp (mest för att jag ska till Malmö med en kompis). Vi har varit hos gäster, trevligt det med. Jag va på TivoliRock med två underbara tjejer, det rockade fett och efter lite traskande på stan kollade vi på Gullivers Resor och somnade. Jag har även sett Black Swan, underlig film det men rätt så bra, och kollat på Min Låtsas Fru (rekommenderar om man gillar komedi, Jennifer Aniston och Adam Sandler).

Idag har varit en normal dag, kommit hem till pappa, fixat i rummet och duschat. Nu väntas pappas tjej och hennes barn men först måste jag klä på mig. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0