DÖDSRELIKERNA

"Förlåt" för den dåliga uppdateringen men det är så här, jag är hellre ute eller hittar på något annat än att sitta vid datan hela dagen så det får ni räkna med :) Men iallafall, idag har jag varit på Betnesstrand med min kusin och där brände jag mig på ryggan så nu är jag vit efter bikini snörena och röd där jag inte är vit, inte fint. Somnade nämligen när det va som varmast, ett tips - gör aldrig det! :)

Igår kväll hittade jag inte på så mycket, blev att vi satte igång Harry Potter - Dödsrelikerna del 1. En väldigt bra film som jag rekommenderar och jag längtar till att se del 2. 

Snart ska vi äta och det blir tacos, gött. Efter det ska jag sätta mig och redigera massa bilder jag fotade igår och idag (de kommer upp på bloggen) och efter det ska jag sätta mig och kolla på Superhjältarna. Grymt! Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0