BECK

Vad har ni gjort idag? Själv tog jag en springtur imorse, vilket jag ska börja göra ungefär 3 gånger i veckan (om jag orkar) sen blev det våfflor till lunch och efter det blev det en stund vid Hörnefors bad.

Idag har inte vädret varit på topp, precis som igår, pendlat mellan sol och moln. Jag hoppas att det blir finare väder snart så att man kan njuta av sommaren!

Annars, vad har jag hittat på när jag inte kunnat vara ute? Jo, jag har tittat på Beck - Advokaten (inte min typ av film men den va ganska bra), redigerat massa bilder (äntligen vet jag hur man redigerar) och läst - Systrar i jeans.

Nu ska jag hoppa in i duschen, om det finns varmvatten, men efter det har jag ingen aning. Några tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0