BANANA // RASPBERRY

Sitter och mumsar på min hemmagjorda banan/hallon milkshake, riktigt god! Jag va som sagt och kollade på Harry Potter och Dödsrelikerna Del2. En bra film men inte den bästa, del1 va bättre tycker jag. Jag är egentligen inget Harry Potter fan men de sista filmerna har gjort mig lite mer intresserad! Innan jag stack för att kolla på bio försökte jag göra frisyrer och sminkningar som jag har sett på YouTube, gick väl sådär (sämst!) jag är verkligen kass på att göra sådana grejer..

Imorgon vid tre ska jag på en cykelrunda fest med familjen (en grej vi göra varje sommar, äter hos folk..), haha låter fel men det är ganska roligt. Sen på lördag ska vi kanske hem till mamma (kanske några från Stokholm kommer) annars ska vi vara hos pappa och då kan jag blogga, om jag är hos mamma kan jag inte. Får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0