YELLOW YELLOW YELLOW

Inspiration! Gula kläder och accessoarer är det nya it! Personligen tycker jag att det är skit snyggt och jag minns att jag var inne i en period (för ett år sedan), jag ville ha gula tröjor, gult nagellack och gula converse. Gult är Fult brukar man säga men Gult är inte Fult! Vissa brukar också säga att blonda inte passar i gult men det tycker jag. Alla hårfärger passar i gult så gå och shoppa loss gula plagg!
Denna snygga jumpsuiten (byxdress) är riktigt snygg. Lite senapsfärgad nästan, den stora slappa svarta kuvertväskan passar perfekt till! Hon har svarta accessoarer och neutral make-up. Skit snyggt! Denna tjejen är blond och hennes blonda hårfärg passar till gult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0