VALBORG TODAY

Dansen idag var rolig! Vi blev klar med det sista och man (jag) blev väldigt svettig. Men det var det värt! Imorgon vid halv elva ska vi vara i Kristianstads Idrottshall och gå igenom allt, göra frisyrer m.m. Det är riktigt drygt att det är så tidigt! Själva uppvisningen börjar fyra, drygt!!

Idag är det Valborg. Själv ska jag grilla med familjen sedan ska jag ner till hamnen och möta upp några kompisar och titta på brasan ;) Får se vad vi gör efter det. Vad ska ni göra? Några planer?

Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

Titta in om det va du som vann Dagens Blogg, Om inte så kom tillbaka nästa Fredag då jag gör en till Dagens bogg! :)Massar Kramar Sara

2011-04-30 @ 20:10:27
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0