THE HEADBAND

Jag hittade några gamla kollage från min gamla blogg. Jag gjorde matchningar med det svarta headbandet från BikBok. Själv har jag det bandet och jag älskar den :) Om det är kallt ute ska man verkligen ha den, jag hade den på nyår och jag frös inte så mycket som jag annars hade gjort!
Kläderna på kollagen är snygga och det är min stil. Åhh, jag måste verkligen köpa en skinnjacka! Så jäkla snyggt! Jag har letat som en dåre och antingen är de förstora eller är dom för dyra eller finns dom inte i butikerna i Kristianstad.
Det första kollaget är en sommar look. En söt look men tuffas upp med dom svarta detaljerna. Snyggt! Tänk er bruna ben till det. Det andra kollaget är en vår/höst look. Helt svart med tröjan ger en liiiten färgklick. Det sista kollaget är också en vår/höst look. Dom ljusa jeansen är snygga, och både skorna och och jenasen matchar det svarta.
Dom flesta sakerna kan man inte köpa längre, men det finns förmodligen liknande saker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0