SUNNY SUNDAY

Hej! Idag var det också en varm och solig dag. Som sagt hade jag dans träning, det gick ganska bra. Lite dåligt humör hade jag. Men iallafall, innan dansen duschade jag och fixade mig. Efter dansen hängde jag med mamma att handla lite mat men också chips, godis och läska, hehe. Hela helgen har jag ätit hur många gräddbullar som helst, egentligen gillar jag inte gräddbullar. Så fråga mig inte varför jag har ätit så många...hähä.

Imorgon har vi lite läxor som ska vara klara, jag ska sätta igång med dom efter detta inlägg ;) Det blir lite engelska, SO och kanske lite matte om jag orkar/hinner. Imorgon ska jag också hem till pappa, antagligen blir det bättre uppdatering om jag inte ska göra något speciellt. Kram!

Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

- Jag får inte säja det men bara en fråga varför vill du veta det?? :D

2011-04-10 @ 20:42:37
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: ELIN- mode & vardag

jag kan skriva ett inlägg om det till dig om du vill. :D <3 svår att förklara. :D

2011-04-11 @ 19:07:18
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0