SUNNY DAY

Hej bloggen! Idag har det varit en solig och varm dag! Riktigt skönt. Dagen spenderade jag i stan med min familj, vi fikade och pratade. Efter det åkte min syster tillbaka till Stockholm. Det var roligt att träffa henne! :) Sen kom jag hem och jag har inte gjort så mycket. Jag har bara kollat på tv och ätit. Jag har även tagit lite kort. Imorgon har jag dans träning vid tre, den slutar vid halv fem tror jag. Det ska bli roligt med dans, vi är klara med själva dansen och nu ska vi bara gå igenom och slipa till den lite, vi har också lärt oss en final dans som jag måste träna på! Sen nästa helg har vi träning för en inledningsdans. Den dansen är riktigt bra! Sandra som koregraferade den dansen kommer ner hit från Stockholm och ska lära oss resten av dansen. Så j*vla roligt! :D

Jag hoppas verkligen att det är lika varmt och skönt imorogn! Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så du ska inte daannnsa vid 2?

2011-04-09 @ 20:33:35
URL: http://mathildelinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0