STÄNGT!

Helluuuuu! Alla affärer var stängda när vi skulle dit, fan! Jag hade med mig pengar och allt och det jag har sett så många saker som jag ska köpa! Jaja, vi åker förmodligen in imorgon bitti, jag måste verkligen in på Gina Tricot och H&M, som har ett större sortiment här än i Kristianstad. Vi har inte en Gina Tricot i Kristianstad :( buhu... Vi kom hem för en timme sedan (typ). När vi var i "city" gick vi bara runt och åt glass, vi var där i ca 3 timmar, men det var jätte skönt för skolen sken och det var varmt, helt vind stilla var det.
Vi har inte ätit kvällsmat än, får se när det blir. Vi kanske kollar på en skräckfilm ikväll igen. Bloggar senare, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0