STADEN IDAG MED FRIENDS

Hur mår ni? Själv mår jag bra! För cirka en halvtimme sedan kom jag hem efter en lite shopping tur i stan. Med skolan var vi redan i stan så direkt när den grejen var slut gick jag och min kompisar Patricia och Clara en runda i stan. Det blev lite shopping. Jag hade hoppats på att få hem en tröja men istället blev det asseccoarer och en svart bandeu (jiiiihooooo!) äntligen!! Bilder får ni om en stund ;) Vi tog också en fika inne på Darins, det blev glass och en cookie. Sen gick vi in dit igen och då tog jag en kladdkaka (som var kladdig och delicious)! med grädde. Mumms!

Btw, igår ändrade jag om lite i min design på bloggen. Jag tyckte att det skulle bli åtminstone lite färg eftersom våren är här! Om du inte kan se den nya designen tryck på F5. Så, vad tycker ni? Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0