SORRY I FORGOT

Sorr. Jag har helt glömt bort bloggen idag! Jag har inte ens suttit vid datan. Jag slutade vid halv tre och direkt efter jag hade slutat började jag och min kompis Clara sälja gräddbullar. Nu har vi sålt alla så det är skönt! Eller ja, vi köpte den sista själva så vi delade priset, höhö. Men det var bara för jag var tvungen att åka in till stan för min dansträning och vi hade försökt att sälja i ca en och en halv timme. Vilket blev hur många hus som helst. Vi cyklade långt in i skogen och satte oss ner och åt paketet med gräddbullar, vi åt ca sju var och sedan var vi propp mätta, vi lämnade resten av gräddbullarna där. Ni skulle sett hur det såg ut, massa med bottnar från gräddbullar lite slängda överallt och några var lite mosade också :D hehe... Sen hade jag också grädde i håret och på mina byxor och mina fingrar var helt klibbiga! Så vi cyklade när till havet för att tvätta av oss men då puttade Clara ner mig i vattnet så båda blev totalt blöta. Men det var skit roligt. Ni skulle ha sett! Haha :)
Nu ska jag kanske kolla på ett avsnitt av Vampire Diaries eller ett av Super stylisten Jonas.
Imorgon ska jag kanske vara med kompis så då blir det nog några inlägg på kvällen. Sorry för dålig uppdatering. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0