ROLLING IN THE DEEP

Harems byxor - H&M
Tröja - Gina Tricot
Baslinne - H&M
Idag är jag bara hemma så jag tog bara på mig något skönt och slappt, så det fick bli mina harems byxor som jag älskar. Jag måste köpa ett par nya svarta harems byxor för mina är lite förkorta. Jag letade efter exakt likadana när jag var på Entré men jag hittade dom inte. Jag såg att dom fanns på hemsidan, så jag får fortsätta att leta! Jag måste också köpa en svart bandeu innan jag blir galen. Jag ångrar att jag inte köpte den på Monki, men den satt för tajt så jag kunde typ inte andas, men larmet var på så det var kanske därför, och storleken större var förstor så då kunde jag inte köpa den. Menmen, jag får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0