PURPLE, MAGAZINE, NAILPOLISH

Ja tyckte att det såg lite tråkigt ut på min "bänk" så jag fixade lite "coola" (haha) tidningar och lade bredvid tv:n sen ställde jag mina ljus lyktor på dom. Jag blev nöjd och det ser mycket bättre ut irl ;) Vissa av tidningar är; Elle, Village, H&M magazine, Vero Moda och nåra från Weekday. Nästa tidning som står på min lista är Sofis Mode, jag ska köpa den imorgon tror jag om inte blir det någon annan dag denna vecka.
Jag har också ändrat om vid min smink och smyckes hörna. Jag vet inte riktigt hur jag ska ha det här. Men det får se ut såhär så länge. I gals skålen där mitt smink ligger i, där går mina nagellack från Pieces runt som en halv cirekel ;) Det ser inte riktigt ut som på bilden, hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0