PINK AND GREEN

Hej! Jag har fått hem mig två överdelar från stan idag ;) Bilder kommer sen. Nu har jag kollat igenom lite videos som jag och min kompis Patricia filmade igår från genrepet. Det kommer att komma upp något senare ;) Imorgon har jag dans träning igen, från halv två till fem. Kul! Sen på söndag är det uppvisning, jag kan inte fatta att det är redan så sjukt. Det kommer att bli riktigt roligt!

Snart ska jag äta sedan ska jag och pappa kasnke gå över till våra grannar. Sen ikväll vet jag inte vad som händer. Jag kommer nog att sitta vid datan, kolla på film och innan det duscha. Jag måste vara pigg imorgon!
p.s Min pastasallad är bäst, den rockar fett!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0