PÅSKLOV!

Dagen har varit en bra dag på påsklovet! Varmt och soligt! Sen var jag också med bästa Clara :) Jag hörde att det skulle vara super fint väder hela veckan, tummen upp!

Vad ska ni göra på påskolovet? Själv ska jag inte göra så mycket tills fredag, dansträning på onsdag som vanligt. Kanske åker ner till Åhus (jag kommer att vara i Kristianstad) och är med någon/några kompisar. Men sen på fredag drar jag iväg till Stockholm! Ska bli så J*vla roligt! Det var ett tade sedan jag såg Elin och Alicia. Kika in deras bloggar ;) (klicka på namnen). Jag vet inte riktigt vad vi ska göra när vi är där, men jag vet att vi åker 12.00 på fredag och sedan kommer hem vid 19.00 på måndag.

Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

- det va så lite så!! Vad har du gjort idag??:)

2011-04-18 @ 20:01:56
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0