ORANGE / RED

Jag har glömt visa min nya tröja från H&M. Jag verkligen älskar den, det är en så härlig färg! Jag gick förbi den inne på H&M och blev fast vid den på en gång. Så det var bara att gå in och köpa den, hähä. Den är skit snygg att ha under jeansjacka och den är också snygg att ha till både en svart under del, såsom svarta jeans, svarta shorts  och svarta cykelbyxor, men den är också snygg till t.ex. blåa jeans shorts.
Jag tror att denna färg är min nya favoritfärg!! Jag har sett att det finns något liknande både från Monki och Acne, men t.ex. den från Monki kostar 300:- och den från Acne är väl mycket yarare. Men denna från H&M blir din för bara 99:-.

Kommentarer
Postat av: ELIN- mode & vardag

skit snygg!

jag har oxå en sånn fast i mer puderrosa färg. :D <3

2011-04-17 @ 20:18:09
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0