JESU KRISTUS

Hej! Jag har precis kommit hem från skolan, vi fick sluta tidigare idag dels för att vi inte skulle ha någon idrott och dels för att vi kollade på en film som handlade om Jesus. Den filmen var 3 timmar lång och vi satt i våra stolar som vi arbetar på. Det gjorde lite ont i rumpan då och då.

Snart måste jag packa danskläder för vid halv fem har vi genrep, vi har uppvisning på sönda -fatta!!! Shit redan, tänker jag. Men innan jag har genrep ska jag och min familj ta nya pass, vi sticker till Turkiet 28 maj, jag längtar ihjäl! Sen måste jag också hämta lite saker hemma hos mamma.

Nu ska jag fika sedan ska jag kolla på ett Vampire Diaries avsnitt på datan, jag missade avsnittet på tv i fredags. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0