INGET INTERNET

Hej. Vårt internet slutade fungera så jag kunde inte blogga. Jag hade förberett inlägg under dagen men nej, då vill inte internet fungera. Men pappa hörde på radio att det var krångligt med internet i Åhus och i Kristianstad.
Jag har läst klart Elsas Mode och slutet var grymt! Sen har jag varit ute och cyklat med mina syskon. Jag cyklade i bara kofta vilket var skönt och friskt. Nu mår jag bättre så jag ska till skolan imorgon. Vi ska lämna in en produkt som vi har hittat på, så det sista jag måste göra är en etikett till min produkt och sedan en marknadsföring. Ni får se imorgon hur min produkt ser ut och vad det är ;) haha.
Nu måste jag fixa en sak och sedan ska jag ta en dusch. Efter det ska jag lägga mig och läsa, då börjar jag att läsa på Elsas Värld. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0